dinsdag 5 september 2017

Jirosj - Brunette uit de Colruyt




Een leuk nummertje van Joris, geniet ervan! ( ik heb al een afspraak .... )



Lyrics : Je krijgt er gratis koffie en soms ook een goede wijn.
De proevertjes kunnen daar soms echt de moeite zijn.
Je moet niet uren zoeken, niet zoals bij de Carrefour,
Het is er altijd proper, je kan er eten open de vloer.

Maar het beste uit die winkel dan ben jij,
Voor jou sta ik graag aan de kassa in de rij.

Brunette, uit de Colruyt,
Je maakt mijn dag weer goed
Door jouw verschijning, zingt mijn hart luid
Je geeft me levensmoed

Brunette, uit de Colruyt,
met je uniform zo grijsblauw
Ik ga de winkel liever in dan uit.
Was je maar mijn vrouw

Misschien heb je een vriend, dit is gestoord,
Maar hoe je mijn producten scant heeft mijn hart doorboord
Kben helemaal verkocht als je naar mijn kortingskaartje vraagt
Al heb je misschien niet veel aan een klant die op je jaagt.

Dat de Colruyt jou in dienst heeft vind ik zeer wijs.
Ik ga nooit meer naar de Liddl of den Delhaize.

Brunette, uit de Colruyt,
Je maakt mijn dag weer goed
Door jouw verschijning, zingt mijn hart luid Je geeft me levensmoed

Brunette, uit de Colruyt,
met je uniform zo grijsblauw
Ik ga de winkel liever in dan uit.
Was je maar mijn vrouw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten